REGULAMENT FESTIVAL

 

1. Organizatorul
ARTmania Festival 2024 este organizat in parteneriat de: ARTmania Events ( RO26020184, J32/778/2009, Sibiu, str. Gheorghe Asachi nr 11, judetul Sibiu), Asociatia Culturala ARTmania, si ARTmania Agency. Parteneriatul este denumit in cuprinsul prezentului document, colectiv, organizatorul.
2. Festivalul
Cea de-a XVII-a editie a ARTmania Festival (denumit in cuprinsul prezentului document si festivalul), dedicata iubitorilor de muzica si arta, se va desfasura in Piata Mare si in LOCATII din vechea cetate a Sibiului (zona festivalului).

Cele doua zile de concerte, expozitii, evenimente culturale si de activitati creative din Piata Mare se vor derula (durata festivalului) in datele de 26 (vineri) si 27 (sambata), la manifestarile din cea de-a treia zi, cea de 28 iulie 2024 (duminica) avand acces persoanele care au achizitionat abonament de 3 zile. Evacuarea publicului larg din Piata Mare din zona festivalului se va realiza in fiecare dintre cele doua zile (in care se tin evenimentele din acest loc), incepand cu ora 16:00. Accesul participantilor in Piata Mare va fi permis incepand cu ora 16:30 pana la ora 00:00 pentru zilele de vineri si sambata. 

(In cuprinsul prezentului document, notiunea in cadrul festivalului va desemna durata si zona festivalului, impreuna.)

La ARTmania Festival 2024, fanii ii vor putea asculta pe unii dintre cei mai apreciati artisti ai momentului din zona rock & metal.

Programul complet al concertelor este disponibil pe site-ul: www.artmaniafestival.ro.
Programul poate suferi modificari din cauza situatiei traficului aerian international si a altor situatii neprevazute sau de forta majora.

 

3. Ceilalti termeni
Exceptand situatiile in care, in cadrul acestui document, se prevede un sens mai extins sau, dupa caz, in functie de anumiti factori, unul mai restrictiv, termenii utilizati au urmatoarele definitii:

Abonament – certificat nominal (netransmisibil), emis contra cost de catre organizator pe suport de hartie sau in forma electronica, prin care se acorda participantului dreptul de a participa la festival, pe intreaga durata a acestuia.

Adult – parinte sau tutore al copilului sau minorului pe care il insoteste la festival, orice persoana peste 18 ani care intruneste conditiile de acces in festival.

Bilet – certificat nominal (netransmisibil), emis contra cost de catre organizator pe suport de hartie sau in forma electronica, prin care se acorda participantului dreptul de a participa la festival, intr-una dintre cele trei zile ale desfasurarii acestuia.

Bratara – certificat (netransmisibil) emis de catre organizator la preschimbarea biletului, abonamentului sau invitatiei, prin care organizatorul acorda participantului dreptul de a intra in zona festivalului, pe durata unei zile sau a intregului festival, in functie de documentul preschimbat.

Copil – participant la festival sau la una dintre zilele festivalului care, pana la data de 26.07.2024, inclusiv (in cazul in care participa la intregul festival), ori, respectiv, pana la data de 27.07.2024, inclusiv (in cazul in care participa doar la a doua zi a festivalului) sau, respectiv pana la 28 iulie 2024 (in cazul in care participa doar la a treia zi a festivalului), NU va fi implinit varsta de 12 ani.

Info Point – punctul de informare a participantilor cu privire la festival.

Ticket Swap Point – punctul de preschimbare a unui bilet/abonament/ invitatie valid(a) intr-o bratara necesara pentru accesul in perimetrul festivalului.

Perimetrul festivalului – spatiul alocat de organizator evenimentului, ce consta in zona ingradita din Piata Mare din Sibiu, jud. Sibiu. In timpul programului oficial al evenimentului, accesul in acest spatiu este permis doar participantilor care au un bilet/ abonament valid preschimbat intr-o bratara RFID.

Bratara RFID – certificat (netransmisibil) emis de catre organizator la preschimbarea biletului, abonamentului sau invitatiei, prin care organizatorul acorda participantului dreptul de a intra în zona festivalului, pe durata unei zile sau a intregului festival, în functie de documentul preschimbat si cu ajutorul careia se va face orice plata in interiorul festivalului.

Invitatie – certificat identificat printr-un numar si/sau o serie de ordine, emis de catre organizator pe suport de hartie sau in forma electronica, prin care se acorda participantului dreptul de a participa la festival, intr-una dintre cele trei zile sau pe intreaga durata a festivalului.

Merchandise – orice bun de consum neperisabil, comercializat in cadrul festivalului (exemple: tricouri si alte produse vestimentare, CD-uri / DVD-uri / discuri vinil), ce pot fi achizitionate in cadrul festivalului.

Minor – participant la festival sau la una dintre zilele festivalului care, pana la data de 26.07.2024, inclusiv (in cazul in care participa la intregul festival), ori, respectiv, pana la data de 27.07.2024, inclusiv (in cazul in care participa doar la a doua zi a festivalului) sau, respectiv pana la 28 iulie 2024 (in cazul in care participa doar la a treia zi a festivalului), NU va fi implinit varsta de 18 ani si care NU este copil.

Obiecte interzise – bunuri, produse, materiale, substante s.a.m.d., a caror detinere este interzisa in cadrul festivalului.

Partener – persoana fizica sau juridica ce desfasoara activitati in cadrul festivalului, in baza unei relatii juridice cu organizatorul.

Participant – persoana care participa la festival, in calitate de cumparator al unui bilet/ abonament sau in calitate de beneficiar al unei invitatii.

Persoana cu dizabilitati – participant la festival sau la una dintre zilele festivalului care detine un certificat de incadrare in grad de handicap valabil in ziua in care participa la festival.

Politica privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal – totalitatea conditiilor in care organizatorul prelucreaza datele Dumneavoastra cu caracter personal, disponibile pe pagina de Internet www.artmaniafestival.ro.

Produs – orice bun de consum imediat, comercializat in cadrul festivalului (exemple: mancare, bauturi alcoolice, bauturi non-alcoolice, merchandise).

Serviciu – orice alta prestatie ce NU reprezinta transmiterea unui produs sau a unui obiect de merchandise, efectuata in cadrul festivalului.

Site-ul organizatorului – pagina de Internet www.artmaniafestival.ro.

Site-urile vanzatorilor autorizati – paginile de Internet ale vanzatorilor de bilete la festival autorizati, repectiv www.artmaniafestival.ro, www.iabilet.ro, www.livetickets.ro.

Termeni si conditii – totalitatea regulilor impuse de catre organizator participantilor, incepand cu momentul achizitionarii biletului/abonamentului sau al primirii invitatiei si pana la parasirea zonei de festival, ca urmare a incetarii duratei festivalului, respectiv a duratei prevăzute în certificatele deținute de către participanți, în cazul în carea aceasta este mai mică decât cea a întregului festival (day tickets/invitații) Cumpararea unui bilet/abonament sau folosirea unei invitatii reprezinta acceptarea tuturor termenilor si conditiilor, iar incalcarea prezentelor reguli atrage, daca nu se prevede altfel, evacuarea din zona festivalului, organizatorul rezervandu-si dreptul de a sesiza autoritatile competente in caz de fapte antisociale sau, după caz, orice alte fapte care prin natura lor împiedică desfășurarea festivalului în condiții de siguranță, așa cum este aceasta definită dar nu limitat la prezentul regulament.

Termenii si conditiile pot fi modificate pana la ora de inchidere a festivalului, dar numai ca urmare a unor modificari legislative (in sens larg, incluzand acte incidente ale administratiei locale), in situatii bine justificate (in care organizatorul isi asuma a depune toate eforturile pentru a limita/inlatura orice eventuala neplacere ce ar putea fi cauzata participantilor), precum si in cazul in care organizatorul decide sa extinda drepturile in cadrul festivalului (exemplu: introducerea de sisteme de plata suplimentare, alternative), in toate ipotezele organizatorul urmand a lua toate masurile necesare pentru informarea participantilor in timp util. Modificarea pretului biletelor/abonamentelor (a se vedea 4.3., de mai jos) nu constituie modificare a termenilor si conditiilor.

 

4. Accesul la ARTmania Festival 2024

4.0. Biletele, abonamentele si invitatiile NU sunt transmisibile, neputand fi folosite decat de catre persoanele care le-au cumparat, respectiv primit, numai in cadrul festivalului.

4.1. 4.1. Cumpararea biletelor si abonamentelor se poate realiza de la unul dintre punctele de vanzare ale vanzatorilor autorizati sau de pe site-urile acestora sau în timpul evenimentului de la punctul de vanzare semnalizat corespunzator, in caul in care capacitatea maxima a evenimentului nu a fost atinsa si astfel mai pot fi disponibile pentru vanzare bilete de zi sau abonamente. 

De asemenea, cumpararea biletelor si abonamentelor se poate realiza de pe site-ul organizatorului: persoana interesata isi va crea un cont (in care vor fi introduse numele, prenumele, adresa de e-mail si numarul de telefon), dupa care va fi redirectionata catre pagina de Internet a procesatorului de plati, unde va introduce datele cardului bancar, pentru plata online.

Procesatorul de plati este platforma NETOPIA mobilPAY, al carui website va rugam sa-l accesati pentru parcurgerea Termenilor si conditiilor si a Politicii de confidentialitate.

In ceea ce priveste aceste date, in legatura cu care va rugam sa parcurgeti „Politica privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal”, persoanele interesate se obliga sa le furnizeze in mod corect si complet, organizatorul rezervandu-si dreptul de a sesiza autoritatile competente in caz de furnizare de informatii false sau orice alt fel de incercare de frauda.

Odata parcursa procedura de pe site si confirmata plata de catre procesatorul de plati, participantul va primi un e-mail continand biletul/biletele si/sau abonamentul/ abonamentele, care se pot regasi oricand si in contul sau de pe site.

Biletul achizitionat de pe site-ul artmaniafestival.ro va fi furnizat prin platforma de ticketing livetickets.ro, al carei website va rugam sa-l accesati pentru parcurgerea Termenilor si conditiilor si a Politicii privind datele cu caracter personal.

4.2. Persoanele care achizitioneaza bilete sau abonamente sunt rugate sa verifice veridicitatea biletului in momentul achizitionarii si, in cazul in care are vreo suspiciune, trebuie sa anunte de indata organizatorul, la adresa de e-mail [email protected].

Reclamatiile ulterioare NU vor fi luate in considerare.

ARTmania NU va acorda despagubiri in caz de pretinsa frauda.

4.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand pretul biletelor sau abonamentelor (precum in situatia incheierii unei perioade promotionale), persoanele interesate trebuind a urmari site-ul organizatorului sau pe cele ale vanzatorilor autorizati (unde sunt afisate preturile) inainte de a proceda la cumparare. Modificarea pretului biletelor/abonamentelor NU afecteaza persoanele care au plata confirmata inainte de operarea modificarii.

4.4. Odata achizitionate, biletele si abonamentele NU pot fi returnate. Contravaloarea biletelor sau abonamentelor achizitionate poate fi restituita numai in situatia anularii festivalului de catre organizator, din cauze ce NU intra sub incidenta fortei majore (orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil).

4.5. Biletele si abonamentele, ca si invitatiile, vor fi scanate si, dupa confirmarea validitatii lor, preschimbate în bratari RFID la unul din punctele semnalizate „TICKET SWAP” ale festivalului. Programul acestor puncte va fi:

  • Joi, 25 iulie 2024: 15:00 – 21:00
  • Vineri si Sambata, 26 si 27 iulie 2024: 12:00 – 00:00 

Personalul din cadrul punctelor „TICKET SWAP” este indreptatit sa solicite oricarui posesor de bilet/ abonament/ invitatie prezentarea unui act de identitate, pe care sa fie inscriptionata data nasterii.

Bratarile NU sunt transmisibile, asigurand accesul in cadrul festivalului (in zona de concerte si cele in care se deruleaza evenimentele conexe) doar persoanei careia i-a fost fixata dupa preschimbarea biletului/abonamentului/invitatiei.

Biletele de o zi se pot preschimba in bratari si in avans (inainte de ziua pentru care exista respectivul bilet), potrivit programului de functionale al punctelor „TICKET SWAP”). 

Purtarea bratarii este obligatorie pe toata durata festivalului, iar aceasta poate fi verificata oricand, atat in perimetrele de acces in zona festivalului, cat si in interiorul acesteia.

Ruperea, deteriorarea sau pierderea bratarii anuleaza dreptul de participare si accesul participantului in zona festivalului. Pentru a reintra va fi nevoie de achizitionarea unui nou bilet si preschimbarea acestuia intr-o noua bratara.

Regulile privind bratarile, aratate la cele patru paragrafe anterioare, se aplica tuturor participantilor, indiferent de varsta, cu exceptia celei de la paragraful imediat anterior, care nu vizeaza si copiii.

 

5. Accesul anumitor categorii de participanti
5.1. Copiii sub varsta de 12 ani au accesul gratuit in cadrul festivalului sau unei zile a festivalului, daca si numai daca numele lor fost pre-inregistrat in formularul dedicat de mai jos, pAnA la termenul limita de 17 iulie 2024 (noul termen extins de inscriere) si sunt insotiti de un adult ce isi va fi achizitionat un ABONAMENT Mai multe detalii despre procedura de pre-inregistrare si formularul aferent pot fi obtinute accesand urmatorul link: link AICI

Copil – participant la festival sau la una dintre zilele festivalului care, pana la data de 26.07.2024, inclusiv (in cazul in care participa la intregul festival), ori, respectiv, pana la data de 27.07.2024, inclusiv (in cazul in care participa doar la a doua zi a festivalului) sau, respectiv pana la 28 iulie 2024 (in cazul in care participa doar la a treia zi a festivalului), NU va fi implinit varsta de 12 ani.

Minor – participant la festival sau la una dintre zilele festivalului care, pana la data de 26.07.2024, inclusiv (in cazul in care participa la intregul festival), ori, respectiv, pana la data de 27.07.2024, inclusiv (in cazul in care participa doar la a doua zi a festivalului) sau, respectiv pana la 28 iulie 2024 (in cazul in care participa doar la a treia zi a festivalului), NU va fi implinit varsta de 18 ani si care NU este copil.

La momentul preschimbarii biletului/ abonamentului/invitatiei, adultul este obligat sa prezinte la Info Point o copie a certificatului de nastere al copilului si declaratia-tip, completata si semnata (declaratia tip se regaseste la ultima pagina a prezentului document).

Copilul va primi o bratara, pe care adultul va nota numarul sau de telefon.

Minorii sub 16 ani NU vor putea intra în zona festivalului neinsotit de catre un adult.

De asemenea, minorul insotit  NU va putea parasi zona festivalului neinsotit de catre un adult, cu exceptia situatiilor deosebite, precum evacuarea participantilor sau a unei parti a participantilor sau a cazurilor medicale (situatii în care va fi insotit de personal medical).

Este recomandata purtarea castilor de protectie sau a dopurilor de urechi pentru copiii cu varsta mai mica de 12 ani. Organizatorul NU incurajeaza prezenta copiilor foarte mici la astfel de evenimente, unde nivelul fonic ridicat ar putea crea efecte negative asupra auzului acestora.

Adultul este raspunzator pentru siguranta copilului.

Este interzis accesul cu carucioare pentru copii. In perimetrul evenimentului este permis, în schimb, accesul cu mancare pentru copii mici, inclusiv lapte praf, un litru de apa pentru copiii intre 0-2 ani,  biberoane sau scutece.

5.2. Minorii intre 12 si 16 ani pot participa la festival în cazul în care vor fi achizitionat un bilet/ abonament sau vor fi primit o invitatie, daca si numai daca sunt insotiti de un adult ce isi va fi achizitionat un bilet/ abonament sau care este beneficiar al unei invitatii.

La momentul preschimbarii abonamentului sau a biletului, adultul este obligat sa prezinte la punctul de Ticket Swap o copie a certificatului de nastere a minorului si declaratia-tip, completata si semnata in prealabil (declaratia tip se regaseste la ultima pagina a prezentului document). In cazul în care minorul are cel putin 14 ani, prezentarea certificatului de nastere de catre adult NU va mai fi necesara, minorul urmand a-si prezenta cartea de identitate.

Minorii sub 16 ani NU vor putea intra în zona festivalului neinsotit de catre adult.

De asemenea, minorul sub 16 ani NU va putea parasi zona festivalului neinsotit de catre adult, cu exceptia situatiilor deosebite, precum evacuarea participantilor sau a unei parti a participantilor sau cazurile medicale (situatii în care va fi insotit de personal medical). Adultul este raspunzator pentru siguranta minorului.

5.3. Minorii intre 16 si18 ani pot participa la festival doar daca vor fi achizitionat un bilet/ abonament sau vor fi primit o invitatie.In momentul prezentarii la punctul Ticket Swap in vederea preschimbarii unui bilet/ invitatii intr-o bratara, minorii intre 16 si 18 ani trebuie sa aiba asupra lor o declaratie tip, completata si semnata de un parinte/ tutore in prealabil, impreuna cu un act de identitate valid.

5.4. Persoanele cu dizabilitati beneficiaza de acces gratuit la festival,  în limita a 30 de abonamente.

In cazul în care persoana cu dizabilitati este incadrata in gradul de handicap grav cu asistent personal, aceasta va fi insotita de un asistent, care va avea acces, de asemenea, gratuit.

Persoanelor ce necesita asistarea unui insotitor NU li se va acorda bratara decat daca sunt insotite de un asistent personal. Persoanele ce NU necesita asistent personal NU vor beneficia de gratuitate decat ele insele, iar NU impreuna cu o alta persoana.

Pentru obtinerea bratarii, persoanele cu dizabilitati care doresc sa participe sunt rugate sa se pre-inregistreze pana la data de 17 iulie 2024, noul termen extins pentru inregistrare (termenul initial era 15 iulie 2024), completand urmatorul formular: link aici

Persoanele care au primit confirmarea inregistrarii pe mail, sunt rugate sa se prezinte la unul din punctul de Acreditari al festivalului avand asupra lor un act de identitate valid.

Persoanei cu dizabilitati si, eventual, asistentului personal al acesteia li se vor fixa cate o bratara corespunzatoare zilei sau zilelor în care doresc acces în cadrul evenimentului. 

6. Interdictii

6.0. Participantii sunt obligati sa se supuna controlului corporal sumar si sa permita controlul bagajelor, iar cei cu varsta peste 14 ani trebuie sa detina in permanenta asupra lor un act de identitate valabil, pentru a face dovada varstei.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a interzice accesul sau, eventual, de a evacua din cadrul festivalului:

– persoanele ce refuza controlul de securitate,

– persoanele agresive,

– persoanele aflate sub influenta drogurilor sau alcoolului,

– persoanele care manifesta forme de comportament violent sau care ii deranjeaza pe ceilalti participanti,

– persoanele care prezinta un comportament ce contravine bunei desfasurari a festivalului,

– persoanele care sunt suspecte de punerea in pericol a altor participanti sau a bunei desfasurari a festivalului,

– copiii si minorii neinsotiti de un adult (accesul acestor persoane in zona festivalului va fi interzis, dar, in cazul in care ele se afla deja in zona festivalului, copiii/ minorii nu vor fi evacuati, organizatorul urmand a instiinta de indata organele de politie abilitate, in cazul in care adultul nu poate fi contactat la numarul de telefon notat pe bratara copilului/minorului).

Fiecare participant are obligatia sa prezinte un comportament civilizat fata de toate celelalte persoane ce se regasesc in cadrul festivalului, prin care sa nu aduca atingere drepturilor si intereselor legitime ale altor participanti, artistilor, organizatorului si partenerilor acestuia.

Participantii sunt rugati sa isi supravegheze in permanenta si cu atentie copiii si/sau minorii pe care ii insotesc si sa NU isi lase nesupravegheate bunurile.

De asemenea, participantii sunt rugati sa fie vigilenti si, in cazul in care observa eventuale incidente care pot pune in pericol participantii, bunurile acestora sau desfasurarea festivalului, sa se adreseze de indata celui mai apropiat reprezentant al organizatorului sau agent de paza.

Fiecare participant este raspunzator pentru pagubele provocate, iar organizatorul NU este responsabil pentru eventualele pierderi, furturi, deteriorari (partiale sau totale) sau orice alte actiuni/omisiuni din partea unei terte persoane (inclusiv reprezentantul unui partener) a carei consecinta este diminuarea valorii unui bun (inclusiv aparatura foto/video a membrilor presei).

6.1. Organizatorul se va afla in permanenta la dispozitia participantilor, pentru a ajuta la mentinerea bunei atmosfere si pentru evitarea eventualelor situatii neplacute.

In acest sens, organizatorul isi rezerva dreptul de a bloca temporar accesul participantilor in anumite perimetre, in cazul in care considera ca respectivele perimetre si-au atins capacitatea maxima in care festivalul se poate derula in conditii de siguranta.

Organizatorul NU este raspunzator pentru deteriorarea starii de sanatate a vreunui participant, cauzata de o afectiune preexistenta, cumulata cu elementele specifice unui astfel de festival (exemple: aglomeratie, zgomot, echipamente de iluminat).

De asemenea, organizatorul NU este raspunzator pentru deteriorarea starii de sanatate a vreunui participant, ca urmare a actiunii/omisiunii unui alt participant, unui partener sau a altei persoane care nu se afla in niciun raport cu organizatorul.

6.2. Este interzis accesul in cadrul festivalului cu:

– animale de companie,

– produse de consum aduse din afara zonei festivalului (exemple: alimente, bauturi racoritoare, inclusiv apa, bauturi alcoolice), cu exceptia celor destinate copiilor intre varstele 0 – 2 ani, de exemplu, dar fara a se limita la, mancare si bautura preambalata si sigilata destinata sugarilor, lapte praf, un 1 L de apa pentru fiecare copil cu varsta intre 0-2 ani)

– substante psihoactive,

– orice fel de obiecte contondente sau care pot fi considerate periculoase, arme albe, bricege, lanturi etc.,

– materiale, substante sau produse pirotehnice,

– spray-uri (inclusiv spray-uri pentru autoaparare), cu exceptia celor de dezinfectare si de tipul cremei/sprayului de protectie solara, in gramaj/litraj de 100 ml maximum

– orice fel de recipiente de sticla (inclusiv sticle de parfum sau de crema) sau de metal, cu exceptia celor care au un gramaj/litraj mic de 100 ml maximum

– produse cosmetice ce contin lichide inflamabile,

– lasere sau lampioane chinezesti,

– bidoane de plastic, cutii de conserve, cutii de bautura, cu exceptia biberoanelor pentru copii

– umbrele (pliabile sau nu),

– banner-e sustinute de bete,

accesorii de filmat sau fotografiat de dimensiuni mari, altele decat cele mentionate la punctul 6.4,  orice fel de trepiede, blituri detasabile (fiind interzisa orice fel de fotografiere realizata cu blit sau printr-o alta modalitate care poate deranja bunul mers al festivalului sau pe ceilalti participanti),

– orice fel de substante interzise prin lege.

6.3. Este, de asemenea, interzis accesul in cadrul festivalului cu:

– bagaje avand dimensiuni mai mari de 50x30x20cm 

– casti de motocicleta, bicicleta, scuter etc.,

– carucioare, skateboard-uri, trotinete, biciclete etc – scaune (normale sau pliabile),

NU exista spatiu de depozitare pentru obiectele interzise sau voluminoase. 

6.4. Este permis accesul in cadrul festivalului cu:

– medicamente eliberate in baza prescriptiei medicale aferente (document ce trebuie prezentat, in caz de solicitare din partea organizatorului),

– dezinfectant de mâini, sprayuri de dezinfectare in gramaj/litraj de maximum 100 ml

– parfumuri si alte cosmetice in gramaj/litraj de maximum 100ml

– creme si sprayuri de protectie solara in gramaj/litraj de maximum 100 ml 

– un litru de apa pentru copiii cu varstele cuprinse intre 0 – 2 ani

– pelerine de ploaie (in ceea ce priveste eventualitatea ploii),

– scaune rulante specifice (in ceea ce priveste persoanele cu dizabilitati locomotorii),

– aparate de fotografiat, inclusiv DSLR profesional (organizatorul isi rezerva dreptul de a stabili locuri/zone in care cu fotografierea si filmatul sa fie interzise; in caz de nerespectare, organizatorul are dreptul de a prelua aparatul foto/video strict pentru a sterge respectivele inregistrari, ramanand la latitudinea sa daca dispune si evacuarea participantului/participantilor), cu un singur obiectiv

– bagaje avand dimensiuni maximale de 50x30x20cm.

In ceea ce priveste produsele de consum, precizam ca ARTmania Festival 2024 va pune la dispozitia participantilor o zona de food special amenajata, care va functiona pe intreaga durata a festivalului. Astfel, cei sositi in Piata Mare din Sibiu se vor putea bucura de un spatiu dedicat preparatelor culinare si bauturilor, disponibile pentru toate gusturile si varstele.

6.5. Participantilor le sunt interzise in cadrul festivalului orice forma de activitate economica de orice fel (inclusiv promovarea serviciilor proprii sau prestate de o alta persoana) sau publicitara, demonstratiile, manifestatiile si mitingurile de orice natura, impartirea de pliante, incercarile de indoctrinare a altor participanti, precum si orice alte manifestari de comportament care pot afecta buna desfasurare a festivalului sau buna dispozitie a altor participanti.

6.6. Este interzisa vanzarea de tigari si bauturi alcoolice catre persoanele minore. Organizatorul si partenerii sai au dreptul de a solicita oricarui participant prezentarea unui act de identitate care sa ateste varsta.

 

7. Zona de prim ajutor

Zona de prim ajutor va fi amplasata in afara perimetrului festivalului si va fi indicata in mod vizibil pentru toti participantii.

In cazul in care participantul nu se poate deplasa, acesta este rugat sa ceara ajutorul celui mai apropiat reprezentant al organizatorului sau agent de paza.

 

8. Plata in cadrul ARTmania Festival 2024

In cadrul ARTmania Festival 2024, modalitatea de plata pentru Produsele si Serviciile oferite în cadrul Evenimentului sunt bratarile RFID. Tag-ul bratarii nu conttine informatii confidentiale referitoare la titular si nu poate fi considerat ca fiind un card de debit/ credit sau echivalent de plata in numerar.

Bratara RFID este singura modalitate de plata in cadrul Evenimentului, are un singur sold de cont individual si poate fi utilizat numai pentru platile fara numerar la Eveniment. Participantii au obligatia sa foloseasca la Eveniment doar metodele si instrumentele de plata stabilite de Organizator si de Partenerii acestuia. Plata cu numerar sau card bancar in perimetrul Evenimentului este strict interzisa, in afara zonelor stabilite în prealabil de Organizator*.

In perimetrul Festivalului ARTmania 2024 vor fi amplasate 10 (zece) puncte de incarcare si reincarcare a bratarilor RFID. Orarul de functionare a acestora va fi:

  • Vineri, 26 iulie 2024 – 13:00:00 – 02:00 – 1 punct TOP-UP 
  • Vineri, 26 iulie 2024 – 16:30:00 – 02:00 – 9 puncte TOP-UP 
  • Sambata, 27 iulie 2024 – 13:00:00 – 02:00 – 1 punct TOP-UP
  • Sambata, 27 iulie 2024 – 16:30:00 – 02:00 – 9 puncte TOP-UP
  • Duminica, 28 iulie 2024 – 09:00 – 12:00 (doar refund)
  • Pentru posesorii de abonament festival de 3 zile, la Casa Altemberger – Muzeul de Istorie (Piata Mica), duminica, 28 iulie 2024, va exista 1 punct de reincarcare pentru incarcare si rambursare a soldului de pe bratara: intre orele 18:00 – 00:00.

Nota: Dupa incheierea spectacolelor din fiecare zi de festival, punctele TOP-UP nu vor mai accepta incarcare pe carduri, ci exclusiv restituiri de sume aflate pe acestea (refund).

(Re)Incarcarea bratarii RFID , in lei, se poate efectua la fata locului, la punctele special amenajate si semnalizate, denumite puncte TOP-UP, utilizand numerar sau card bancar. Incarcarea bratarii RFID da dreptul posesorilor de a achizitiona Produse si Servicii disponibile în cadrul Evenimentului. 

Participanttii au posibilitatea sa-si incarce bratara RFID de cate ori doresc. Fiecare (re)incarcare trebuie sa fie in suma minima de 10 lei. Valoarea maxima a unei singure (re)incarcari este de 500 lei. Plangeri referitoare la incarcare pot fi facute numai la punctele TOP-UP, imediat dupa (re)incarcare. Dupa parasirea punctelor TOP-UP, nu se accepta plangeri.

Participantul are posibilitatea de a verifica suma disponibila pebratara RFID la orice punct de vanzare al Partenerului Contractual care are instalat sistemul sau la Organizator sau la orice punct TOP-UP din cadrul Evenimentului.

Pentru plattile prin card bancar nu este perceput niciun comision. La (re)incarcarea cu card bancar, soldul este incarcat in lei si convertit in valuta implicita a cardului de debit/ credit la cursul valutar al bancii emitente, pentru cardurile de debit/ credit, altele decat in lei.

In cadrul Evenimentului, bratara RFID este considerata un instrument de plata de tip MPV (multi-purpose voucher = cupon cu utilizare multipla), asa cum sunt definite de catre Comisia Europeana, datorita faptului ca in schimbul Punctelor Credit de pe instrumentul de plata, participantul poate achiziționa doar in cadrul Evenimentului Servicii sau Produse care au cota TVA diferita. In acest caz, incasarea de TVA se face la utilizarea punctelor de credit. Emiterea unui bon fiscal si/ sau a unei facturi pentru Produsul/ Serviciul achizitionat cade in sarcina Partenerilor Contractuali.

In cazul in care un Participant doreste factura fiscala pentru Produsele sau Serviciile achizitionate in cadrul Evenimentului, acesta are obligația pastrarii tuturor bonurilor fiscale de la fiecare Partener Contractual in parte in vederea solicitarii ulterioare a facturii fiscale de la respectivii Parteneri Contractuali.

Politica de Refund pentru soldul ramas neutilizat

Soldurile ramase neutilizate pot fi preschimbate in bani, prin procesul numit Refund, doar in conformitate cu prevederile din „Termenii si Conditiile pentru bratara RFID” si cu prezentul Regulament. Va rugam sa acordati timpul necesar si sa cititi acest document.

In cadrul Evenimentului, Organizatorul permite retragerea soldului neutilizat, astfel:

Procedura de restituire exclusiv in locația Evenimentului consta in returnarea sumelor ramase pe bratara RFID, exclusiv in numerar, la oricare dintre punctele TOP-UP din perimetrul Evenimentului, in perioada in care punctele TOP-UP sunt deschise – vezi info detaliate mai sus. Pentru realizarea restituirii, Participantul trebuie sa prezinte bratara si sa se asigure ca aceasta nu prezinta urme de compromitere (exceptand cazurile agreate de Organizator). Data finala pentru retragerea soldului este 28 iulie 2024, ora 12:00, ora de la care toate punctele TOP-UP se vor inchide.

Soldul neutilizat de pe bratara RFID si nereturnat (nefiind solicitata returnarea in perioada stabilita de returnare) raman in proprietatea Organizatorului si nu pot fi utilizate in cadrul unei alte ediții ale Evenimentului.

Rugam vizitatorii sa nu lase pentru ultimul moment retragerea soldului final.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cardurile pierdute sau deteriorare si nu va restitui decat sumele inscrise pe o bratara  fizica si nedeteriorata, prezentata la punctul TOP-UP în intervalul în care acesta functioneaza.

In cadrul festivalului este posibila achitarea cu bratara RFID la baruri, rulotele de mancare si cortul oficial de merchandise aflat în perimetrul evenimentului. De asemenea, se pot face donatii în contul Asociatiei Hope & Homes la standul alocat acesteia.

  1. Proprietatea intelectuala

9.0. Toate materialele prezentate pe site si pe suporturile din zona festivalului reprezinta proprietatea organizatorului sau a partenerilor acestuia.

Toate imaginile, emblemele, textele din zona festivalului sunt reproduse cu acordul proprietarului acestora (in cazul in care ele nu sunt deja cesionate organizatorului).

Toate aceste elemente se supun legislatiei in materie de proprietate intelectuala.

9.1. Participantii NU pot utiliza, copia, distribui, publica sau incorpora, in scopul obtinerii de venituri, astfel de elemente in cadrul altor documente sau materiale sub nicio forma fara acord expres, prealabil si exprimat in forma scrisa din partea organizatorului sau a partenerilor acestuia.

9.2. Organizatorul are dreptul de imagine asupra intregului festival si poate utiliza imaginile foto si video, efectuate atat de propriul personal, cat si de participanti, in diverse materiale realizate cu ocazia festivalului.

9.3. Prin acceptarea Termenilor si conditiilor, participantii accepta faptul ca organizatorul, partenerii acestuia, membrii presei, alti participanti si alte persoane carora le este permis accesul in cadrul festivalului pot realiza inregistrari audio si/sau video ale festivalului.

9.4. Prin acceptarea Termenilor si conditiilor, participantii isi ofera acordul pentru inregistrarea si publicarea imaginii, infatisarii si actiunilor lor, intelegand si acceptand ca organizatorul poate stoca si duplica inregistrarile si le poate distribui/ disemina prin mijloace specifice, le poate difuza sau le poate face publice in alt mod, inclusiv prin informarea publicului cu privire la editiile viitoare ale festivalului, concerte si programe, prin mijloace de transmisie a datelor prin cablu sau prin orice alte mijloace electronice (exemple: YouTube, Facebook, Instagram) sau de alt tip.

9.5. Prin acceptarea Termenilor si conditiilor, in limitele prevazute de lege, participantii renunta la orice pretentie financiara sau de alta natura impotriva organizatorului decurgand din actiuni precum cele de mai sus.

9.6. In limitele Termenilor si conditiilor, precum si ale legii, participantii au dreptul sa realizeze, in cadrul festivalului, inregistrari de imagini, audio si/sau video, prin intermediul unor dispozitive care nu contin, ca parte componenta, obiecte interzise si care nu reprezinta, prin ele insele, obiecte interzise.

9.7. Participantilor care vor realiza inregistrari in cadrul festivalului le este interzis, fara acord expres, prealabil si exprimat in forma scrisa din partea organizatorului, comercializarea lor sau utilizarea lor cu scopul mediat de a obtine bani sau alte foloase materiale.

 

10. Raspunderea organizatorului. Dispute
10.1. Suplimentar fata de situatiile mai sus indicate, organizatorul NU isi asuma raspunderea pentru:

– nicio pretentie ridicata de catre persoane care vor fi patruns in zona festivalului fara a avea dreptul sau cu incalcarea Termenilor si conditiilor ori a legii,

– nicio pretentie privind actiuni, omisiuni, evenimente s.a.m.d., realizate in afara zonei festivalului,

– eventualele intarzieri in evacuarea publicului larg din zona festivalului, cauzate de acesta sau de alti factori externi,

– durata procesului de intrare in zona festivalului,

– modificarea anumitor segmente ale festivalului, necesare bunei desfasurari a acestuia,

– evolutiile artistilor,

– absenta intempestiva si neanuntata a vreunuia dintre artisti (organizatorul asumandu-si luarea de indata a tuturor masurilor necesare bunei desfasurari a festivalului),

– calitatea si/sau conformitatea produselor, serviciilor si obiectelor de merchandise comercializate de catre parteneri,

– nicio pretentie intemeiata pe actiune sau omisiune din partea unui alt participant, unui partener sau a altei persoane care nu se afla in niciun raport cu organizatorul,

– nicio pretentie intemeiata pe un eveniment cauzat de un lucru de a carui paza juridica NU este responsabil organizatorul,

– nicio pretentie atunci cand este intemeiata pe o cauza in privinta careia legea prevede inlaturarea raspunderii organizatorului,

– nicio pretentie, in mod integral, atunci cand este intemeiata pe o cauza in privinta careia legea prevede limitarea raspunderii organizatorului.

In cazul in care evenimentul este anulat din cauza, dar nu limitat la, acte legislative, forta majora, greve, dezastre naturale, fenomene meteo, inaccesibilitatea locatiei, organizatorul poate decide sa returneze partial sau total costul biletelor sau sa amane evenimentul pentru o data ulterioara.

10.2. Orice persoana care are pretentii impotriva organizatorului il va contacta pe acesta la sediul sau social, pentru a incerca solutionarea pe cale amiabila a diferendului.

In cazul in care, dupa parcurgerea incercarii de a solutiona diferendul pe cale amiabila, nu se ajunge la niciun consens, acesta poate fi deferit instantei de judecata competente.